![]() |
![]() |
![]() |
||||||||||||||
V I S I E E N W E R K W I J Z E Een visie en werkwijze die garant staat voor oorspronkelijke, passende en spannende oplossingen. Helder, duurzaam en gericht op de vraag van de opdrachtgever. Vanuit een brede, kritische kijk op maatschappelijke ontwikkelingen zoeken wij altijd vanuit de kernwaarden van een onderneming naar de juiste oplossingen waarbij het overbrengen van de doelstelling het uitgangspunt is in de vormgeving. Met dit vertrekpunt wordt door goede analyses en interactieve sessies met opdrachtgevers tot de kern van de te visualiseren identiteit of boodschap gekomen. Met deze uitgangspunten werkt Tank hard en met veel plezier en passie aan opdrachten voor de overheid, het bedrijfsleven en in de sectoren cultuur, educatie en zorg en welzijn. Onze werkwijze is direct. Tank is een zeer klein bureau met korte communicatielijnen: actief luisteren, inleven en direct vertalen naar een sterk concept en ontwerp zijn dan ook kenmerkend voor onze werkwijze. |
![]() |
![]() |
|
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||||||
D I E N S T E N Tank ontwerpt en geeft vorm aan een grote diversiteit van communicatiemiddelen.Van affiches tot jaarverslagen, van websites tot boeken, van advertenties tot periodieken. |
![]() |
|
![]() |
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
C O R P O R A T E I D E N T I T Y Tank is o.a. gespecialiseerd in het ontwikkelen van corporate identity programma’s. Om tot doeltreffende en strategische oplossingen te komen worden de verschillende ontwerpdisciplines geïntegreerd ingezet. Deze kernactiviteit, de ontwikkeling van huisstijlen en projectstijlen, heeft zich zodanig ontwikkeld dat wij steeds vaker vanaf de start van de ontwikkeling van corporate identity worden ingeschakeld. Wij begeleiden en initiëren daarin ook naamgeving- en brainstormsessies voor diverse opdrachtgevers. |
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||||||
P R O J E C T - E N C O M M U N I C A T I E M A N A G E M E N T Door de toenemende grootte, complexiteit en het multidisciplinaire karakter van de opdrachten werken wij samen met diverse specialisten (fotografen, webbouwers, tekstschrijvers, illustratoren). Daarin doen wij het projectmanagement en zijn er samenwerkings- overeenkomsten met communicatiebureau’s. |
![]() |
|
![]() |
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
P R O J E C T - E N C O M M U N I C A T I E M A N A G E M E N T V O O R D E R E A L I S A T I E V A N : Corporate identity Logo ontwerp Brand identity en merk ontwerp Brochures en folders Campagnes en advertenties Stand, exhibits en displays Webdesign Bewegwijzering en routing |
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||||||
C O M M U N I C A T I E A P K Wij bieden een doeltre ende manier om de status van uw communicatie-middelen te checken. Wat houdt de communicatie APK precies in? De communicatie APK is een (korte of uitgebreide) check-up van de bestaande communicatie-middelen van uw bedrijf/onderneming. Deze APK wordt voor een vast tarief uitgevoerd en resulteert in een eenvoudige en toepasbare rapportage. Met de conclusies kunt u verder. Met ons of met uw bestaande bureau. In het bedrijfsleven komt het maar al te vaak voor, dat bij snelle groei van de onderneming, de identiteit en bijbehorende communicatie-middelen niet meegroeien of door-ontwikkelen. Er ontstaan dan binnen de organisatie vaak de volgende vragen: Wat voor merk ben ik? Waar sta ik? Waar kom ik voor in aanmerking? Hoe ziet mijn identiteit er uit? Hoe wordt er over ons gedacht? Wat zijn onze kernwaarden? Wat is ons dna? De communicatie APK start met een algemene inventarisatie van uw bestaande communicatie-middelen. Het commentaar wordt vermeld in de rapportage. Verder vinden interviews plaats met de betrokkenen binnen uw bedrijf (directie, afdeling marketing en communicatie, sales). Als reactie op deze interviews kan een brainstormsessie volgen, waarbij met behulp van moodboards hernieuwde kernwaarden en doelstellingen geformuleerd worden. Tot slot volgt de schriftelijk rapportage met adviezen die eventueel gekoppeld zijn aan vormvoorstellen. |
![]() |
|
![]() |
|
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||
![]() |
|
![]() |
|
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||||||
R E F E R E N T I E S Overheid en non-profit Van jongsafaan werken wij voor zeer diverse opdrachtgevers in de overheid en non-profit sector. Het blijft een uitdaging om aan iedere opdracht een eigen karakter mee te geven. Met goed doordachte concepten durft de overheid regelmatig een innovatief gezicht te laten zien. Bedrijfsleven Onze veelzijdigheid staat garant voor een unieke ‘eigen’ inbreng in de opdrachten die wij voor het bedrijfsleven uitvoeren. Voor concept en visualisering zijn wij altijd op zoek naar verrassende, aansprekende en heldere oplossingen. Cultuur en educatie In de bedrijfsfi losofi e onderschrijven wij het belang om met regelmaat opdrachten uit te voeren voor de culturele en educatieve sector. Dit heeft geresulteerd in een grote variëteit aan opdrachten. Veelal uitdagende en prikkelende projecten waar met de nodige durf en interactie met de opdrachtgevers de grenzen worden opgezocht. Zorg en welzijn De mogelijkheid om zorgontwikkeling te versterken door bundeling van krachten heeft geresulteerd in verschillende fusies van zorginstellingen. Het ontwikkelen en vormgeven van middelen voor fusiecommunicatie is één van onze kernactiviteiten binnen deze sector. |
![]() |
|
![]() |
|
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||
![]() |
|
![]() |
|
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||||||
|
![]() |
|
![]() |
|
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||||||
|
![]() |
![]() |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |